Share

Ieri am vazut un facebook ad foarte interesant, Raiffeiean Bank isi anunta noul website. Eram destul de entuziasmat deoarece actualul website este o nenorocire. Fac click pe reclama si ma asteptam sa ajung pe o pagina de blog, un landing page sau un video, dar nope, ajung pe www.noul-site.ro/eficient .

Noroc ca am vazut logo-ul banci, ca daca nu chiar credea ca acela este un site nou eficient! In pagina se afla cinci video-uri, fiecare video prezinta ce inseamna un cuvant pentru ei, mai exact pentru noul website, nu..nu noul-website.ro ci noul website Raiffeisen Bank, adica SIMPLU, CLAR, EFICIENT, RELEVANT si PERSONALIZAT.

Tind sa cred ca au vrut sa creeze un micro-website prin care sa promoveze puternic noul website, un micro-site care sa promoveze ceva, orice… nu conteaza ce anume, trebuie sa vina cu putina interactivitate, un exemplu bun si recent, este website-ul zilei de pe awwwards, care este o noua campanie BRD, se poate vedea aici: www.happyepargne-lejeu.com/jeu

la-chasse-aux-reves

Acum stau si ma intreb cat de clar, simplu si eficient este noul website? Chiar sunt curios de ce s-a folosit acest nume de domeniu si de ce nu a fost gandita mai bine lansarea. Cine a fost responsabil cu marketing-ul aici?

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *