Dacato #2 – Growth. Analizare. Testare. Implementari.

Share

Este foarte special titlul din aceasta editie, am incercat sa rezum tot articolul in el, nu cred ca am reusit. In primul articol am discutat despre bloggerii ambasadori si despre categorii noi de produse, inca raman valabile dar cu un nou timeline realist.

In timp ce faceam pregatirile pentru campania “CUPON” ( asa este denumita intern 😀 ) am aflat ca exista o reticienta constanta fata de cupoanele de reducere, atat pe partea clientilor dar in special pe partea bloggerilor. Dorita unor trendsetteri din domeniul e-commerce din Romania, voucherele valorice si voucherele cadou sunt mult mai apreciate. Inca analizez de ce o reducere de 200RON disponibila numai la o comanda in valoare de 1000RON este mai atractiva decat 20% reducere la orice comanda. Ca sa termin cu aceasta idee rapid va zic ca am inceput un studiu pentru aceasta metoda de promovare, deoarece este o metoda de growth hacking foarte buna pe unele nise, ramane de vazut daca este buna si pentru noi.

Crestere

Este prea devreme sa discut despre cifre. Vizitatorii si comenzile nu sunt foarte importante inca. In momentul de fata website-ul este aproape 100% indexat de Google. Cat am asteptat indexarea am avut timp sa ma gandesc la strategiile de marketing si link building. Am inceput deja campania de link-building si o campanie de growth hacking, ceea ce este in exclusivitate pentru mine deoarece o desfasor pe teritoriul Romaniei, o sa revin cu mai multe articole pe acest subiect, le puteti citi daca urmariti #growthhackingromania pe blog, Facebook sau Twitter.

Campania de social media inca o studiez, inca nu am ajuns sa gasesc solutia buna/perfecta pentru a atrage shares si likes, dar sper ca in Dacato #3 sa pot vorbi despre ea. Urmeaza o activitate mare pe Instagram, Pinterest si Twitter, dar toate la timpul lor.

Daca ai nevoie de un articol gratuit si bun pe website-ul tau, arunca un ochi pe forumul Seopedia , am de oferit 10 articole gratuit.

Si acum vine vorba de continut, sa nu credeti ca este un subiect pe care l-am uitat. Avem pregatite 16 articole si alte 40 de idei de articole si foarte multe idei de content marketing, cred ca putem sa discutam subiectul asta numai in Dacato #4.

Schimbari design si citire heatmap

click pe imagine pentru a vedea heatmap-ul complet

De cand am lansat website-ul, am instalat un heatmap ca sa observ interactiunea dintre utilizatori si design. In heatmap observ ca lumea nu foloseste butonul de search, dar totusi cautari exista, asta imi spune ca utilizatorii prefera sa apese enter, aici va fi prima schimbare. Apoi observ ca interactiunea cu partea de jos a paginii este aproape spre 0, de aceea home-page-ul va avea un redesign complet, mult mai “scurt” si mai compact.

Categorii noi de produse

Noile categorii de produse sunt adaugate, produsele sunt si ele adaugate in proportie de 50%, mai exact 400 de produse au fost adaugate si mai sunt de adaugat inca 400. Nu sunt toate produsele disponibile de catre furnizor dar acestea sunt produsele de top, daca mai exista cerere pe viitor se vor publica si restul.

Pe langa categoriile de produse mentionate in raportul anterior o sa introducem multe categorii de produse pe baza de led: benzi cu leduri, spot-uri sau proiectoare. Gama de becuri incandescente Edison va fi si ea prezenta pe website pana la sfarsitul primaverii, dar atentia imi este momentan pe o categorie de produse decorative secreta.

Implementari noi

O data la 3-4 zile lansez cate un update major al website-ului. Pana acum am lucrat cu spor la cateva module importante magazinului nostru, module benefice automatizarii, un lucru facut automat inseamna mai mult timp pentru noi sa ne concentram pe alte lucruri.

Cel mai proaspat si important modul implementat ne ofera posibilitatea de a adauga produse cu pretul in valuta iar sistemul actualizeze pretul zilnic. Modulul functioneaza pe toate tipurile de produs, inclusiv pe produsele variate.

Printre alte implementari se afla:

Generatorul de feed-uri

Am inceput pregatirile pentru cateva comparatoare de preturi si platforma de marketing afiliat 2Parale.

Livrare gratuita intr-un anumit judet

Posibilitatea de a oferi livrare gratuita intr-un anumit judet a devenit o prioritate deoarece o sa oferim livrare gratuita in aceeasi zi pe teriotoriul judetului Brasov. Cu un zeu al logisticii probabil vom oferi acest lucru si in alte judete.

Taxa pentru KG extra

Stiu ca nu suna prea ortodox, dar avem produse care cantaresc 20kg, asta inseamna un cost care nu ni-l putem permite datorita comisionului mic oferit de furnizor.

Deja cand ai atatea conditii de indeplinit la livrare, WooCommerce cade cu efect slow-motion pe burta. Deci a fost nevoie sa fac un modul custom care sa faca acest lucru.

Urmatoarele implementari vor fi benefice marketingului. Urmeaza sa creez un modul de abonare la newsletter, doresc ca email marketingul sa fie targetat si elegant in acelasi timp. O alta implementare va fi un algoritim pentru generarea de produse recomandate in functie de diferiti termeni.

Dacato: Website Facebook Pinterest – #dacato

Cheers!

Share

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *